Reklamačný poriadok

POSTUP PRI REKLAMÁCII tovaru z e shopu www.azrybar.sk:
Ak sa Vám pokazil produkt, ktorý ste kúpili v našom elektronickom obchode, tak Vám ponúkame pár typov ako čo najrýchlejšie vyriešiť túto nepríjemnosť.

1.1 Postup pri uplatnení reklamácie:
Najrýchlejšie je kontaktovať nás elektronicky ak napíšete mail na info@azrybar.sk. Prípadne nás môžete kontaktovať telefoniky na čísle: 055/6771666, kde si upresníme informácie o ďalšom postupe.

Pokiaľ sa na výrobku prejaví závada takýto výrobok nesmiete ďalej používať. Pre uplatnenie reklamácie je zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený, pokiaľ možno v orginálnom balení vrátane manuálov(ak sú súčasťou) pre odporné posúdenie autorizovaným servisom.

Reklamovaný tovar nám môžete doručiť dvomi spôsobmi:

- osobne na našej kamennej predajni A-Z Rybár s.r.o., Nám. Laca Novomeského 9, 040 01 Košice
- poštov na adresu: A-Z Rybár s.r.o., Nám. Laca Novomeského 9, 040 01 Košice
Tovar neposielajte na dobierku.
K tovaru nezabudnite pribaliť:
- detailný popis zistenej závady na výrobku
- záručný list ak bol k výrobku
- fotokopiu daňového dokladu

1.2. Na všetok tovar z e shopu www.azrybar.sk je poskytovaná záruka 24 mesiacov, pokiaľ nie je výrobcom určené inak. Predávajúci na túto skutočnosť upozorní kupujúceho.
1.3. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
1.4. Záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie výrobku, alebo jeho časti, pokiaľ je spôsobené nesprávnym užívaním.
1.5. Pokiaľ kupujúci zistí pri prebraní zásielky mechanické poškodenie tovaru, je povinný túto skutočnosť telefonicky, prípadne mailom oznámiť predávajúcemu. V prípade že je evidentne zrejmé že tovar alebo jeho obal je poškodený prepravou, má kupujúci povinnosť neprebrať daný tovar a dokázateľne túto skutočnosť spísať s doručovateľom tovaru tak, aby si predávajúci mohol nárokovať na náhradu škody u prepravcu . Neskoršie reklamácie nebudú uznané.
1.6. Kupujúci je povinný doručiť na reklamáciu tovar spolu s originálom dokladu o kúpe. Reklamovaný tovar môže poslať poštou, vtedy náklady hradí kupujúci, alebo ho môže doručiť osobne na adresu sídla spoločnosti.
1.7. Predávajúci môže odmietnuť prevziať na reklamáciu silne znečistený tovar a tovar bez dokladu o kúpe.
1.8. Predávajúci rozhodne o reklamácii v pokiaľ možno najkratšom čase potrebnom na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po rozhodnutí oprávnenosti reklamácie telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, respektíve doporučenou poštou reklamačný protokol.
1.9. V prípade, že reklamovaná závada bola spôsobená zákazníkom - poškodením výrobku, nevhodným používaním alebo nevhodnou manipuláciou, zákazník je povinný nahradiť predávajúcemu všetky náklady spojené s vybavením reklamácie.
2.0. Všetky oprávnené záručné opravy sú bezplatné.

Upozornenie!!
Pokiaľ prevzatý tovar odovzdal zákazník bez pôvodného obalu alebo náhradného balenia, spoločnosť A-Z rybar s.r.o.
- preberá zodpovednosť za prípadne poškodenie tovaru počas prepravy do servisného strediska.
Pokiaľ sa v servisnom stredisku prejaví mechanické poškodenie alebo iné poškodenie, na ktoré sa nevzťahuje záruka, servisné stredisko respektíve spoločnosť A-Z rybar s.r.o. si môže nárokovať od zákazníka úhradu za diagnostiku alebo prepravu zariadenia z a do servisného strediska, prípadne iné náhrady spojené s reklamáciou.
Prevádzkovateľ internetového obchodu A-Z Rybár s.r.o nenesie zodpovednosť a nebude plniť podmienky stanovené pre záručné reklamácie pri poruchách zapríčinených:
nešetrným zaobchádzaním, neodborným zásahom do zariadenia (pokiaľ je elektronické), neodborným rozobratím tovaru alebo pri inom porušení záručných podmienok, ktoré zistí servisný technik.
Zároveň sa zákazník zaväzuje uhradiť prevádzkovateľovi všetky náklady súvisiace s prípadným odstránením takejto chyby, ktorá nebola kvalifikovaná ako záručná.

Kolektív rybárskych potrieb sa vždy snaží neprijemnú situáciu ohľadom reklamácie vybaviť čím skôr a tak zminimalizovať prípadnú čakaciu dobu.

E-shop

Dnes vám predstavujeme

Akú podložku pod rybu si vybrať?

Akú podložku pod rybu si vybrať?

Rybárska podložka je povinnou výbavou rybára loviaceho na zákonom stanovených vodách. Ak zdoláte rybu a chcete, aby prežila, najdôležitejšia je manipulácia s ňou na brehu. Iba nepoškodená ryba má po pustení reálne šance prežiť.
Aký lodný motor na čln?

Aký lodný motor na čln?

Hľadáte lodný motor na svoj čln? Elektromotory sú výkonné, spoľahlivé a šetrné k prírode.
Jaro Haššo: Nebojte sa na feeder použiť šnúru

Jaro Haššo: Nebojte sa na feeder použiť šnúru

Máte aj vy dilemu, či pri feedri použiť do navijaka šnúru? Jaro Haššo, majster Slovenska vo feedri, vám použitie šnúry jednoznačne odporúča. 

© 2020 A-Z Rybár - rybárske potreby • tvorba eshopu cez UNIobchod, webhosting spoločnosti WEBYGROUP

Facebook
Facebook